PIKON doet papierberg bij klanten slinken

02/12/2009 OM 03:35 - Beckers Tommy
Placeholder
NULL

Hoe doet PIKON de papierberg bij zijn klanten slinken?

PIKON Belgium NV (Lanaken) is reeds sinds 1999 zowel op nationaal als internationaal gebied actief als SAP-integrator en optimalisator.

Middels SAP Interactive Forms by Adobe (SIFbA) heeft PIKON een technologie ontwikkeld om de papierberg bij klanten te doen slinken.

Vervanging door PDF

Zo worden de bestaande papierdocumenten, zoals bestellingen, time sheets, reiskostenberekeningen, enz. bij klanten vervangen door interactieve PDF-formulieren.

De interactiviteit laat toe om data zowel online als offline in de PDF-formulieren in te voeren en op te slaan.

Vervolgens worden deze data bij een verbinding met het SAP-systeem uit de formulieren gelezen en verwerkt door SAP.

Webtool

Druk-, papier- en archiveerkosten worden op deze manier geminimaliseerd. Via een webtool hebben de betrokken medewerkers overal ter wereld toegang tot de interactieve PDF-formulieren.

Bovendien waarborgt het gebruik van elektronische formulieren een betere nauwkeurigheid van de ingevoerde gegevens.

Tot slot kunnen ondernemingen dankzij SAP Interactive Forms by Adobe hun in- en externe communicatie optimaliseren.

Meer info: 089/72.29.10 of www.pikon.com

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.