Communicatiemiddelen steeds koppelen aan doelstellingen
Elk bedrijf dient stil te staan bij de juiste communicatiemix. Dat lijkt voor iedere ceo of bedrijfsleider logisch. Maar sta jij als bedrijfsleider of marketing- of communicatieverantwoordelijke hier altijd voldoende bij stil?
In bedrijven waar geen ruimte of budget is voor een communicatie- of marketing-verantwoordelijke krijgt dit facet binnen bedrijven niet altijd de zorg die het nodig heeft.
Logisch, goed te begrijpen maar spijtig, heel spijtig.
De talrijke mogelijkheden om te communiceren maakt het voor beslissers zeker niet makkelijker.
Daarom stelt de Vlaamse Ondernemer voor om beslissers te helpen met een gesprek, dat hun communicatie-initiatieven in kaart brengt, de relatie met de doelstellingen onder de loep neemt en een basisstrategie desgewenst uitstippelt.
Tijdens het twee uur durende gesprek dient de beslisser een ordelijk overzicht te hebben van al zijn communicatie-inspanningen en een basisstrategie van zijn communicatieplan voor de komende twee jaar.
Meer info: tiw@dvo.be
DE VLAAMSE ONDERNEMER
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.