UMG en Capital&Ideas richten marketing-bureau Like a Virgin op

23/09/2013 OM 15:40 - Luc Willemijns
Placeholder

Unified Marketing Group (UMG/The AIM, Aalter) en investeringfonds Capital&Ideas hebben de 60/40 joint-venture Like a Virgin N.V. opgericht. Initiatiefnemers van Capital&Ideas zijn Philip Cracco (ex-Accent-groep), de familie Bruyland, Frank Bamelis en Lieven Bonamie.

Marketing-bureau Like a Virgin nam alvast de eigendomsrechten op de klantenportefeuille van Pirana Concepts (Beveren-Leie) uit curatèle over. Naast on-line marketing-bureau The AIM zal Like a Virgin voorzien in strategische marketing-ondersteuning vanuit de sales-objectieven van zijn klanten.

Like a Virgin betrok kantoren in het Evolis-park. Precieze coördinaten: 8500 Kortrijk, Evolis 78. Telefoon: 09/296.62.11. URL: www.likeavirgin.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.