CALL CENTER RONSE V.Z.W.

20/06/2000 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Call Center Ronse V.Z.W., dat werd opgericht door de Kamer van Koophandel Oost-Vlaanderen in samenwerking met Belgacom, het Strategisch Plan Zuid-Oost-Vlaanderen en de stad Ronse, bereidt momenteel de start voor van het Comm-Fort Communication Center. Eens de geplande investeringen uitgevoerd, wordt het professioneel kommunikatiecentrum eind september volledig operationeel. De eerste commerciële contracten worden inmiddels uitgewerkt. De dienstverlening van Comm-Fort Communication Center situeert zich op vijf domeinen, zowel business-to-business als naar de consument toe, met name inbound (opname bestellingen, klantendiensten, klachtenbehandeling, afsprakenbeheer en reservaties, .), outbound (verkoopondersteuning, uitgaande verkoop, marketing op basis van CRM), telesecretariaat, automatische antwoord-service en ICT-service (text-to-speech en speech-to-text, unified messaging, e-mail-business, websites met call button, fax business en direct mailing). Meer info: 055/21.38.71.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.