GreyPOSSIBLE Benelux neemt Media Republic over

16/12/2013 OM 04:13 - Luc Willemijns
Placeholder
GreyPOSSIBLE Benelux, begin 2013 ontstaan uit het samengaan van Grey Amsterdam, Grey Brussel en POSSIBLE Amsterdam en onderdeel van het beursgenoteerde communicatiebedrijf WPP, heeft on-line activatiebureau Media Republic (Amsterdam) overgenomen.

Beide bedrijven werkten al nauw samen. Media Republic blijft binnen de structuur van GreyPOSSIBLE als afzonderlijk label bestaan, verduidelijkt GreyPOSSIBLE Brussels N.V.

Door de fusie met POSSIBLE haalde Grey leidende expertise in huis op het gebied van technologie, innovaties en data-analyse. Thans wordt daar de know-how van Media Republic inzake on-line activatie en platformontwikkeling aan toegevoegd. Media Republic is zodoende het ideale bindteken tussen het merkendenken van Grey en de digitale technologie van POSSIBLE.

Meer info: 02/773.17.11 of www.greypossible.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.