Nooit eerder zoveel mensen aan de slag in een contact center
Nooit eerder waren er zoveel mensen aan de slag in een contact center als het voorbije jaar. Dat blijkt uit de vijfde Contact Center Benchmark. Concreet gaat het over 2,15% van de actieve bevolking die aan de slag is in een uitbesteed contact center of binnen het eigen bedrijf. Daarmee blijft de sector aan belang winnen op het vlak van werkgelegenheid.
Waar de algemene tewerkstelling in België slechts met 0,2% is toegenomen, gaat het bij de contact centra om een groei van 2,1%. Inhoudelijk wordt nu ook meer gefocust op klantentevredenheid dan vroeger.
De Contact Center Benchmark werd reeds voor de vijfde keer georganiseerd door Call Communications en Mas. In totaal zijn momenteel zowat 96.500 mensen aan het werk in een contact center.
CALL COMMUNICATIONS B.V.B.A.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.