Citroën herschikt directiestructuur DS-lijn
Yves Bonnefont, sinds kort algemeen directeur van de DS-lijn van autoconstructeur Citroën, herschikt de bedrijfsorganisatie. Zo worden wereldwijd drie directies opgericht, met name de directie Producten, Ontwikkeling & Rendabiliteit, de directie Marketing & Verkoop en de directie Strategie & Merkervaring.
Eric Apode staat sinds begin deze maand aan het hoofd van directie Producten, Ontwikkeling & Rendabliteit.
In het najaar neemt Arnaud Ribault, huidig algemeen directeur van DS binnen de joint-venture Changan PSA Automobiles (CAPSA), de directie Marketing & Verkoop op.
Philippe Claverol, ten slotte, stuurt de directie Strategie & Merkervaring aan.
CITROEN BELUX N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.