Citroën herschikt directiestructuur DS-lijn

14/06/2014 OM 12:35 - Luc Willemijns
Placeholder

Yves Bonnefont, sinds kort algemeen directeur van de DS-lijn van autoconstructeur Citroën, herschikt de bedrijfsorganisatie. Zo worden wereldwijd drie directies opgericht, met name de directie Producten, Ontwikkeling & Rendabiliteit, de directie Marketing & Verkoop en de directie Strategie & Merkervaring.

Eric Apode staat sinds begin deze maand aan het hoofd van directie Producten, Ontwikkeling & Rendabliteit.

In het najaar neemt Arnaud Ribault, huidig algemeen directeur van DS binnen de joint-venture Changan PSA Automobiles (CAPSA), de directie Marketing & Verkoop op.

Philippe Claverol, ten slotte, stuurt de directie Strategie & Merkervaring aan.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.