Happymetrix lanceert SaaS-gebaseerde dashboard-oplossing

26/11/2014 OM 10:52 - Luc Willemijns
Placeholder

Start-up Happymetrix B.V.B.A. (Gent) brengt onder eigen naam een SaaS-gebaseerde dashboard-oplossing op de markt waarmee men alle cijfers die de performantie van een organisatie weergeven, live kan raadplegen in een makkelijk overzicht.

Het dashboard op maat connecteert met verschillende gegevensbronnen om zowel on-line als interne data weer te geven. Het gaat om eender welke gegevens die cijfermatig, en dus visueel, kunnen worden voorgesteld. Eender welke data kunnen in het dashboard worden gestopt. Als men een management-rapport wil, zal men er eerder performantiecijfers in stoppen. Wil men een rapport over de on-line communicatie, kiest men wellicht voor klik-, like- of bezoekerscijfers.

Happymetrix is tevens het soort tool waarmee een reclamebureau, samen met zijn klant, een reclamecampagne kan opvolgen. Het gaat om een visualisatie-tool, geen analyse-tool. Via het dashboard kan men de relevante cijfers opvolgen. Op basis van de evolutie die de cijfers vertonen, weet men of men actie moet ondernemen. Uniek aan het cloud-gebaseerde platform is de combinatie van interne en externe data, on-line en off-line cijfers.

Meer info: www.happymetrix.com.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.