VALORIS BENELUX

07/02/2001 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Valoris, de Europese consulting groep gespecialiseerd in customer value, is de jongste tijd sterk geëvolueerd, stelt Valoris Benelux (Brussel/Antwerpen, Den Haag en Luxemburg). Actieterrein en competenties werden uitgebreid, het aantal werknemers nam sterk toe, nieuwe bedrijven werden aangetrokken en nieuwe culturen opgenomen. Als pan-Europese multi-culturele organisatie heeft Valoris besloten een nieuwe identiteit aan te nemen, verzinnebeeld door een nieuw logo dat tot de e-macht werd verheven. Betrachting van de nieuwe corporate identity is de geest te vertolken van een compleet nieuwe onderneming die als opdracht heeft toegevoegde waarde voor de klanten te creëren in het kader van hun activiteit. Voorts heeft Valoris zijn website (www.valoris.com) zowel grafisch als inhoudelijk helemaal hertekend. Op grafisch vlak deed Valoris hiervoor een beroep op zijn eigen interne specialisten van het Amplified Lab. Het Amplified Lab, dat onlangs te Antwerpen werd opgericht, bestaat uit een team van deskundigen dat alle nieuwe ontwikkelingen op voet volgt en zich helemaal wijdt aan de R&D op het vlak van technologie en design. Valoris, dat vestigingen heeft in de Benelux, Frankrijk, Spanje en Groot-Brittannië, boekte in 1999 met een duizendtal medewekers een omzet van 1,8 miljard BEF. Meer info: 02/775.93.93.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.