OFFITEL N.V.

Call center Offitel N.V. (Genk) investeert in een nieuwbouw gelegen op het industrieterrein Genk-Zuid. In dit hypermoderne pand wordt weldra de laatste hand gelegd aan een performant netwerk uitgerust met de nieuwste call center-technologie. Initieel zal het geheel met 18 werkposten worden toegerust. De activiteiten van Offitel N.V. situeren zich in de dienstverlening voor onder meer de retail-sector (infolijnen, bestellijnen en dies meer) tot en met de telemarketing ten behoeve van service-bedrijven (banken, verzekeringen, wervings- en selectiekantoren, .). Inmiddels maken een vierhonderdtal klanten, voornamelijk KMO's en vrije beroepen, gebruik van de 24-uurs permanentie van het telesecretariaat. Nieuw in de dienstverlening is de implementatie van een eigen web-server en een agendabeheerpakket. Met behulp van een log-in en paswoord kunnen klanten (dokters, advocaten, zelfstandigen) hun agenda op eender welk moment van eender waar via het Internet raadplegen en wijzigingen aanbregen. De agenda staat eveneens ter beschikking van de tele-operatoren die on-line afspraken kunnen boeken. Meer info: 0800/93.096 of www.offitel.be.
OFFITEL N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.