{"source":"\/21005836\/Article_leaderboard_billboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300,50]]","adContainerId":"gpt-ad-2087528152"}
Ingenico gebruikt chatbot voor dienstverlening
22/01/2019 OM 10:01
- Luc Willemijns
(De chatbot biedt ook de mogelijkheid om waardevolle informatie te vergaren over de wensen en behoeften van consumenten)
Ingenico Group, wereldwijd aanbieder van geïntegreerde betalingsoplossingen, lanceert een innovatieve chatbot die klanten in mensentaal te woord staat. Dankzij de natural language processing (NLP) van IBM Watson begrijpt de chatbot de vragen die gebruikers stellen.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
{"source":"\/21005836\/Article_Leaderboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300, 50]]","adContainerId":"gpt-ad-275698748"}
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.