Ingenico gebruikt chatbot voor dienstverlening

22/01/2019 OM 10:01 - Luc Willemijns
7d72c8c334df05a28b982b38c83f1955
(De chatbot biedt ook de mogelijkheid om waardevolle informatie te vergaren over de wensen en behoeften van consumenten)
Ingenico Group, wereldwijd aanbieder van geïntegreerde betalingsoplossingen, lanceert een innovatieve chatbot die klanten in mensentaal te woord staat. Dankzij de natural language processing (NLP) van IBM Watson begrijpt de chatbot de vragen die gebruikers stellen.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.