PMV stapt in mobiel promotieplatform Hashting

29/12/2019 OM 07:36 - Luc Willemijns
3cb4d60f7a67058a37454f02eb5cd345
(Vlnr.: Wim Voss (aandeelhouder), Bart Baeyens (head of Business Development), Christian Bielen (cfo) en Karl de Beul (head of Operations))
Het vijf jaar terug opgerichte Hashting B.V.B.A. (Lint) ontwikkelde een unieke software waarmee merken via QR-codes of SMS-berichten rechtstreeks promotie of wedstrijden aan consumenten kunnen aanbieden.

Om het unieke platform wereldwijd te kunnen uitrollen, kondigt het oprichtersduo - Karl De Beul (ex-Unilever, Bananas, Special Olympics, ...) en Bart Baeyens (ex-Henkel, Danone, The Insiders) - ambitieuze investeringsplannen aan met twee nieuwe aandeelhouders en financiering door zowel BNP Paribas Fortis als de Vlaamse investeringsmaatschappij PMV. Die helpen met een co-financiering en een waarborg de internationale expansie mogelijk te maken.

Hashting is inmiddels voor ruim honderd klanten actief in vijftien landen. Op termijn wil het bedrijf uitgroeien tot de wereldwijde referentie binnen deze sector, met als focus het digitaal beheren van de zogenaamde "customer journey": het opzetten, beheren en meetbaar maken van de conversie naar aankoop van in-store en drive-to-store marketing-campagnes.

Initieel ging Hashting als een digitaal couponplatorm van start, maar vrij snel verfijnde het bedrijf zijn propositie. Op dit ogenblik heeft Hashting vestigingen in België, Engeland, Kameroen, Chili en de Verenigde Staten. Op korte termijn worden kantoren geopend in Kenia en in Azië.

Naast PMV stapten ook twee nieuwe aandeelhouders in, met name Wim Voss (25th Group, NewWorld Benelux) en Christian Bielen (ex-KPMG en Thinkerbell Displays).

Meer info: http://www.hashting.com.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.