Unilever investeert 1 miljard euro in "Clean Future"-programma

09/09/2020 OM 10:32 - Luc Willemijns
B7f0b12bb2358b1085439fb9aa09a4e9
Unilever, producent van schoonmaak- en wasmiddelen, neemt zich voor om de integraliteit van de CO2 uit fossiele brandstoffen, die wordt gebruikt in zijn producten, te betrekken uit hernieuwbare of gerecycleerde CO2. Dat is een grote stap op gebied van duurzaamheid voor schoonmaak- en wasmiddelenmerken wereldwijd, waaronder OMO (Persil), Sunlight, Cif en Domestos en bekende lokale merken zoals Robijn, Sun en Glorix.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.