BASE begeeft zich op markt telecom-bundels
BASE begeeft zich, stap voor stap, op de markt van de telecom-bundels. Bedoeling van de operator is zijn aanbod geleidelijk aan te passen en te verbeteren, afhankelijk van de behoeften van zijn klanten. Het aanbod is beschikbaar in het hele land, maar is in eerste instantie alleen on-line via de BASE-website te verkrijgen.
Om het nieuwe aanbod te ontwikkelen koos BASE ervoor in te zetten op de kracht van zijn mobiele netwerk door mobiele producten en diensten waaraan klanten gehecht zijn te combineren met die van TADAAM. TADAAM is een soort “spin-in” die in 2019 binnen Telenet werd opgericht en die een Internet- en televisie-oplossing aanbiedt op basis van mobiele technologie (4G).
Base en TADAAM blijven echter twee afzonderlijke merken met hun eigen producten, verkoopskanalen, facturatie en klanten-service.
Klantenbevraging toonde aan dat er bij BASE-klanten een duidelijke vraag is naar een aanbod dat Internet en TV combineert met mobiele diensten. Door zich toe te spitsen op een 100% mobiele oplossing, benadert BASE de markt op een eigen manier.
Meer info: http://www.tadaam.be.
BASE
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.