Basware voegt nieuwe functionaliteiten aan zijn Analytics-oplossing toe
Basware voegt twee nieuwe features aan zijn Analytics-oplossing toe, met name een Spend Insight-dashboard en een nieuwe functionaliteit om de analyse van betalingsprestaties mogelijk te maken.
Het Spend Insights-dashboard biedt een overzicht van de volledige uitgaven van een organisatie - direct, indirect, PO en niet-PO - en formuleert aanbevelingen voor voorgestelde acties. Deze zijn ontworpen om inkoopafdelingen te helpen met het identificeren van mogelijke besparingen. De functie voor betalingsprestaties omvat nu de betalingsstatus en gerelateerde details, waarvoor de financiële afdeling met leveranciers kan samen werken om de data-kwaliteit te verbeteren, naast het proces voor het indienen van facturen.
Het dashboard is gebouwd op de ruggengraat van Basware’s vermogen om 100% van de facturen van een organisatie vast te leggen en zo 100% zichtbaarheid van de uitgaven te bieden.
Het Spend Insights-dashboard presenteert data in een nieuwe, vereenvoudigde gebruikers-interface die een logische stroom naar het gegevensverhaal van een organisatie mogelijk maakt; het biedt in slechts enkele klikken gedetailleerde gegevens, zoals inzicht in geautoriseerde en contractgerelateerde uitgaven. Naast het faciliteren van een meer intuïtieve bestedingsanalyse, introduceert het dashboard ook dynamische, datagestuurde aanbevelingen. Het belicht niet alleen de drijfveren voor de belangrijkste bestedingen van een organisatie, maar biedt ook aanbevelingen over welke acties ze kunnen ondernemen om hun leveranciersbestand te optimaliseren en risico's te minimaliseren.
Meer info: 053/460.100 of http://www.basware.be.
BASWARE BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.