Belgische start-up DESelect haalt 5,5 miljoen dollar op bij New Yorks investeringsfonds
De Belgische martech start-up DESelect B.V. (Antwerpen) haalt nog geen twee jaar na oprichting 5,5 miljoen dollar (4,7 miljoen euro) durfkapitaal op om zijn internationale expansie te versnellen. Het op Salesforce gebouwde platform dat DESelect ontwikkelde, biedt marketeers oplossingen aan om meer uit hun data te halen.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.