Belgische start-up DESelect haalt 5,5 miljoen dollar op bij New Yorks investeringsfonds

06/11/2021 OM 08:00 - Luc Willemijns
Deselect nov821

De Belgische martech start-up DESelect B.V. (Antwerpen) haalt nog geen twee jaar na oprichting 5,5 miljoen dollar (4,7 miljoen euro) durfkapitaal op om zijn internationale expansie te versnellen. Het op Salesforce gebouwde platform dat DESelect ontwikkelde, biedt marketeers oplossingen aan om meer uit hun data te halen.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.