BMW Group lanceert RE:BMW Circular Lab
BMW Group lanceert met het RE:BMW Circular Lab een nieuw communicatie- en ervaringsplatform dat een authentiek inzicht verschaft in de holistische productontwikkeling, het omzichtig gebruik van grondstoffen en de transformatie naar een circulaire economie van het bedrijf. Het platform is tevens een uitnodiging tot samenwerking en kennisuitwisseling.
Het RE: BMW Circular Lab focust op circulair denken en bewustzijn van nieuwe, duurzame gedragsdaden. Met het nieuwe platform mikt de autobouwer op een groter bewustzijn rond circulariteit: circulair eerder dan lineair. Het hele proces herdenken. Reduceren wat gereduceerd kan worden, hergebruiken wat maximaal kan worden hergebruikt.
Het nieuwe RE:BMW Circular Lab-platform is een hybride ervaring voor elke gebruiker. Het streeft naar communicatie rond de ontwikkeling van BMW Group als een duurzame organisatie op een transparante, interactieve en voor iedereen toegankelijke manier. Talrijke berichten en informatieve reportages bieden een authentieke inkijk op de vooruitgang die BMW Group boekt richting holistische productontwikkeling, verantwoordelijjk gebruik van grondstoffen en transformatie richting circulaire economie.
Langs dit pad volgt BMW Group vier basisprincipes, te weten: RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE en RE:CYLE, die alle voor zich spreken.
Meer info: 03/890.51.11 of https://www.bmwgroup.com.
BMW GROUP BELUX
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.