D'Ieteren kiest voor nieuw media agency-ecosysteem

12/03/2022 OM 08:04 - Luc Willemijns
Dieteren 070322

D'Ieteren heeft per 1 maart 2022 voor een nieuw media agency-ecosysteem gekozen, waarbij het zijn centraal media-team uitbreidt. De verschillende merken van de invoerder blijven evenwel verantwoordelijk voor hun eigen marketing-activiteiten.

Bart Moeykens treedt op als interne media-planner. Hij houdt toezicht op de globale mediastrategie en off-line media-planning die door media-agentschap Space worden uitgetekend.

Vijf in-house digitale media-specialisten zijn verantwoordelijk voor de digitale media-planning, coördinatie, optimalisering en rapportering van en over de digitale media-campagnes. Een deel van de campagnes wordt toevertrouwd aan twee interne experten, de rest aan media-agentschap Space, onder toezicht van de experten en digitale media-planners van D'Ieteren. Clicktrust blijft instaan voor het SEA-gedeelte.

Het centraal media-team van D'Ieteren wordt aangestuurd door Kristine Verhelst (head of Media & CRM) en bestaat verder uit Amandine Swaelens (media coordinator), Simon De Pauw (digital media manager), Bart Moeykens (media planner), Tina Bogaert (digital media planner), Chloé Piérard (digital media planner), Olivier Ponteville (social media expert) en Cédric Vanbellinghen (display/video expert).

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.