D'Ieteren kiest voor nieuw media agency-ecosysteem

D'Ieteren heeft per 1 maart 2022 voor een nieuw media agency-ecosysteem gekozen, waarbij het zijn centraal media-team uitbreidt. De verschillende merken van de invoerder blijven evenwel verantwoordelijk voor hun eigen marketing-activiteiten.
Bart Moeykens treedt op als interne media-planner. Hij houdt toezicht op de globale mediastrategie en off-line media-planning die door media-agentschap Space worden uitgetekend.
Vijf in-house digitale media-specialisten zijn verantwoordelijk voor de digitale media-planning, coördinatie, optimalisering en rapportering van en over de digitale media-campagnes. Een deel van de campagnes wordt toevertrouwd aan twee interne experten, de rest aan media-agentschap Space, onder toezicht van de experten en digitale media-planners van D'Ieteren. Clicktrust blijft instaan voor het SEA-gedeelte.
Het centraal media-team van D'Ieteren wordt aangestuurd door Kristine Verhelst (head of Media & CRM) en bestaat verder uit Amandine Swaelens (media coordinator), Simon De Pauw (digital media manager), Bart Moeykens (media planner), Tina Bogaert (digital media planner), Chloé Piérard (digital media planner), Olivier Ponteville (social media expert) en Cédric Vanbellinghen (display/video expert).
D'IETEREN N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.