Glowi boort marketing- en communicatiesector aan via meerderheidsparticipatie in RCA en HeadOffice
Glowi (Beringen), voornamelijk actief in huishoudelijke diensten en HR-oplossingen, snijdt een nieuw hoofdstuk aan in zijn diverstificatiestrategie. Met het nemen van een meerderheidsparticipatie in RCA (Hasselt) en Headoffice (Herent) boort de groep thans ook de marketing- en communicatiesector aan. Glowi kan voor zijn expansiestrategie rekenen op de steun van BNP Paribas Fortis Private Equity als mede-aandeelhouder.
De nieuwe samenwerking resulteert in een krachtige marketing- en communicatiegroep die meer dan honderd professionals verenigt en een breed scala aan klanten bedient, waaronder prominente namen zoals Fluvius en Samsung. Tom Van den Bergh treedt op als ceo van de nieuwe marcom-poot van Glowi.
De integratie van RCA en HeadOffice binnen Glowi zal gericht zijn op het benutten van complementaire vaardigheden en het uitbreiden van de dienstverlening naar nieuwe en bestaande klanten. Beide organisaties behouden hun unieke identiteiten en autonomie terwijl ze tegelijk synergieën zullen ontwikkelen die bijdragen tot hun gedeelde visie op innovatie en klantgerichtheid. De gezamenlijke inspanningen zullen zich richten op het verder uitbouwen van de markt in België en Nederland, met een sterke nadruk op het ontwikkelen van duurzame en effectieve klantrelaties.
Eerder dit jaar lijfde Glowi ook al Motmans & Partners (Hasselt) in, een specialist in werving & selectie, executive search en talentontwikkeling.
Meer info: 0475/21.31.49 of https://www.glowi.be
GLOWI N.V.
RCA COMMUNICATION GROUP N.V.
HEADOFFICE
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.