Hoe als werkgever telewerken op lange termijn organiseren? (2)
In een eerste bijdrage wezen we op het verschil tussen structureel of occasioneel thuiswerk. Tevens stipten we de kosten aan die als werkgever verplicht aan de medewerkers dienen uitbetaald ingeval van thuiswerk en wat de implicatie zijn van de terbeschikkingstelling van werk-tools op het vlak van RSZ en belastingen. Onderstaand focussen we op de problematiek rond maaltijdcheques, ziekte, vervoerskosten en het uurrooster.
Dit artikel kan je lezen met een gratis dVO account
Heb je al een account?
Meld je aan
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.