IVECO ON pakt uit met maatspecifieke Pay-per-use service voor onderhoud & reparatie
IVECO ON, het nieuwe merk van diensten en oplossingen van CNH Industrial-dochter IVECO, lanceert een op maat gemaakte Pay-per-use service voor onderhoud en reparatie. De nieuwe abonnementsdienst die op Daily-modellen met een Connectivity Box wordt geïntroduceerd, is gebaseerd op het werkelijk gebruik van het voertuig door de klant, waardoor de service-kosten worden geoptimaliseerd.
Het nieuwe Maintenance & Repair Pay-per-use pakket is een premium abonnementsdienst op basis van de voertuiggegevens die via de Connectivity Box worden verzameld, zoals afgelegde missies en kilometers. Dat betekent dat de onderhoudskosten precies overeen stemmen met de werking van het voertuig van de klant, met de daaruit voortvloeiende voordelen voor zijn bedrijf.
De nieuwe dienst breidt het IVECO ON-portfolio van digitale diensten in de Maintentance & Repair-cluster verder uit. Dat omvat ook modulair geprogrammeeerde service-pakketten van Elements.
Meer info: 02/467.12.11 of http://www.iveco.com.
IVECO BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.