Jungheinrich introduceert flexibele huurformule voor magazijn-trucks in België

Jungheinrich N.V. (Haasrode) breidt zijn aanbod in België uit met Full Flex Rental, een nieuwe huurformule voor magazijn-trucks die maximale flexibiliteit biedt aan bedrijven. Deze oplossing is gericht op kleine en middelgrote ondernemingen die hun vloot snel en zonder extra kosten willen aanpassen aan schommelingen in de markt of hun eigen bedrijfsactiviteiten.
Full Flex Rental is gebaseerd op een huurovereenkomst met een minimale looptijd van twaalf maanden, waarna de klant de overeenkomst op elk moment kostenloos kan stop zetten. Daarmee combineert Jungheinrich de voordelen van lange- en korte termijnverhuur en speelt het in op de groeiende behoefte aan wendbaarheid bij vlootbeheer.
De huurformule omvat een aftersales-pakket dat alle onderhouds- en herstellingswerken dekt. Klanten kunnen optioneel ook kiezen voor een dekking tegen machinebreuk. Bovendien krijgen zij toegang tot het Jungheinrich FMS, een vlootmanagement-systeem dat helpt bij het monitoren en optimaliseren van het wagenpark.
Bedrijven kunnen kiezen uit vijftien verschillende Jungheinrich-modellen, met lithium-iontechnologie of traditionele loodzuurbatterijen. Hierdoor kunnen vrijwel alle magazijntoepassingen flexibel worden ingevuld.
Full Flex Rental werd in 2022 voor het eerst gelanceerd in Spanje. Na een positieve ontvangst daar, wordt de formule nu ook in België uitgerold. De huurformule sluit aan bij de strategische visie van Jungheinrich om innovatieve, klantgerichte oplossingen aan te bieden in een markt die steeds meer nood heeft aan flexibiliteit en kostenefficiëntie.
eer info: 016/39.87.11 of https://www.jungheinrich.be
JUNGHEINRICH N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.