Lucien versterkt positie in Belgische fietsenmarkt met overname in Mechelen en nieuwe winkel in Leuven
Goodbikes N.V. (Brussel), de fietsendivisie van D'Ieteren actief onder de merknaam Lucien, vergroot zijn Belgische aanwezigheid door de overname van Bike Planet-winkels in Mechelen en de opening van een nieuwe winkel in Leuven. In de Maneblussersstad lijft het bedrijf Bike Planet Sport en Bike Planet City in. Daarnaast bevestigt het bedrijf zijn groeiplannen met de opening van een nieuwe winkel in Leuven.
De overname van Bike Planet Sport en Bike Planet City in Mechelen versterkt het fietsennetwerk van Lucien in de Belgische fietsenmarkt. Beide winkels hebben een gevestigde reputatie opgebouwd door hoogwaardige fietsen en innovatieve mobiliteitsoplossingen aan te bieden, waarmee Lucien zijn aanwezigheid in Mechelen verder consolideert.
Lucien opent voorts een nieuwe fietsenwinkel aan de Diestevest 88 in Leuven. Deze locatie, voorheen de thuisbasis van Banden Dupont, zal zich volledig richten op mobiliteit. Hier zullen diverse fietsen worden aangeboden, variërend van cargo bikes en longtails tot e-bikes en speed pedelecs, om tegemoet te komen aan de diverse behoeften van de Leuvense fietsgemeenschap.
De nieuwe winkel op de Diestevest in Leuven belicht de groeiende fietscultuur in de stad, waarbij Lucien streeft naar een ondersteunende rol in deze mobiliteitstrend. In tegenstelling tot het eerder dit jaar overgenomen Fietsen King in de Werkhuizenstraat, dat zijn bestaande assortiment behoudt, zal de Lucien-winkel op de Diestevest de focus leggen op mobiliteitsoplossingen en elektrische fietsen.
Meer info: 02/536.54.39 of https://www.lucien.bike.
GOODBIKES B.V.
D'IETEREN AUTOMOTIVE N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.