Nieuwe overname brengt Inetum stap dichter bij status grootste ServiceNow-partnerschap in Europa
Inetum, prominent speler in digitale dienstverlening en oplossingen, lijft Unifii (Londen) in, een onafhankelijke Elite-partner van ServiceNow in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. Met de acquisitie versterkt Inetum niet alleen zijn positie als toonaangevend Europees partner voor ServiceNow, het bouwt ook verder zijn aanwezigheid in het Verenigd Koninkrijk en Ierland uit.
Als gevolg van de overname telt Inetum nu bijna vijfhonderd ServiceNow-experts in Europa en meer dan tweeduizend certificeringen, waardoor het bedrijf zijn dienstenaanbod op het ServiceNow-platform uitbreidt. Dat omvat operationele capaciteiten die zich uitstrekken van het Verenigd Koninkrijk en Ierland tot Oost-Europa, Spanje, Portugal, Frankrijk, België, Zwitserland en Luxemburg, ondersteund door offshore-mogelijkheden in India.
Unifii staat bekend om zijn deskundigheid in het ondersteunen van klanten bij hun digitale transformatie, met een sterk klantenbestand in diverse sectoren zoals financiën, technologie en de publieke sector. De ervaren consultants en gecertificeerde experts van Unifii zijn een waardevolle toevoeging aan Inetum, waarmee het bedrijf zijn klanten nog beter kan ondersteunen bij nationale en internationale projecten.
De overname stelt Inetum in staat om zijn positie als voorkeurspartner voor ServiceNow in Europa verder te versterken. ServiceNow's uitgebreide partnerprogramma is essentieel voor het benutten van de marktkansen ter waarde van 220 miljard dollar voor het Now-Platform. Inetum dicht zich in deze groeiende markt een cruciale rol toe.
Meer info: 02/801.55.55 of https://www.inetum.com.
INETUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.