Polestar opent nieuwe Space in Wijnegem

Polestar, het Zweedse elektrische performance automerk, heeft een nieuwe, ruimere Space in Wijnegem geopend. Met een oppervlakte van 1.800 m² biedt deze nieuwe locatie klanten een uitgebreide ervaring met Polestar’s volledige productaanbod, waaronder de Polestar 2, Polestar 3 en Polestar 4. De ruimte weerspiegelt Polestar's groei-ambities in België en versterkt zijn positie in het premium- en luxesegment van de automarkt.
Polestar Antwerpen, opgericht in 2020, was één van de eerste Polestar-locaties in België. De opening van de nieuwe locatie in Wijnegem is een antwoord op de groeiende vraag en de introductie van nieuwe modellen zoals de Polestar 3 en Polestar 4 in 2024. Met bijna tien keer zoveel ruimte als de vorige locatie, biedt de nieuwe Space niet alleen plaats voor het volledige productgamma, maar fungeert het ook als een centrum voor pre-owned voertuigen en klantenleveringen.
Voor het eerst in Vlaanderen kunnen klanten bij Polestar Antwerpen niet alleen modellen ontdekken en testen, maar ook direct aankopen dankzij de implementatie van het Non-Genuine Agency model. Dit nieuwe verkoopsmodel maakt van de Space een dynamisch verkoopspunt en versterkt de klantgerichtheid van Polestar.
De nieuwe Space is ontwikkeld in samenwerking met de Vermant Group, een ervaren partner in de autosector, die recent de activiteiten van Scancar overnam. Met de nieuwe locatie kan het bedrijf al zijn activiteiten op één plek organiseren en klanten volledig onderdompelen in het Polestar-universum.
De nieuwe Polestar Space is gevestigd te 2110 Wijnegem, Vosveld 7. Telefoon: 0497/71.23.65 of https://www.polestar.com
POLESTAR AUTOMOTIVE BELGIUM B.V.
POLESTAR ANTWERPEN B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.