Renault groepeert merken in business-units
In het kader van zijn nieuw strategisch "Renaulution"-plan groepeert Renault Group zijn merken in business-units. Dat heeft ook gevolgen voor het filiaal in België Luxemburg. Dat leidde tot een opsplitsing van de twee filialen van de Benelux-cluster en enkele nieuwe benoemingen in het Belgisch-Luxemburgse filiaal.
Jérome Pannaud behoudt zijn verantwoordelijkheden als general manager van Renault België Luxemburg en neemt ook de rol van managing director Renault Brand Belux op zich.
Krisztina Besenyei wordt benoemd tot marketing director Renault Belux ter vervanging van Marco Knoot die zich als marketing director zal toeleggen op het Nederlande filiaal Renault Nederland.
Juri Quarchioni wordt aangesteld als after-sales business & quality director Belux ter vervanging van David Holderbach, die andere functies binnen de onderneming opneemt.
Guy Vandenbranden, voorheen customer director Benelux, vertegenwoordigt het merk Dacia in het Belgisch-Luxemburgse filiaal en wordt benoemd tot managing director Dacia Brand. Hij kan terugvallen op een operationeel team, bestaande uit Peter Servayge (sales director Dacia), Peter Van Assche (after-sales business & quality director Dacia) en Yves Vandamme (marketing director Dacia).
RENAULT BELGIE LUXEMBURG N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.