Start-up WeNite peilt hoe BDO-medewerkers zich echt voelen
Advieskantoor BDO verwijst de jaarlijkse welzijns- en engagementsenquêtes naar de prullenmand. Het bedrijf luistert voortaan continu hoe de 850 medewerkers zich voelen en of de initiatieven die het neemt om het werkgeluk te verbeteren echt effect hebben. Daarvoor doet BDO een beroep op het digitaal platform van de Gentse start-up Wenite. De antwoorden op eenvoudige vragen naar hoe de werknemers zich voelen, leveren objectieve data op. Zo kan BDO gerichte oplossingen voorstellen om het welzijn van het personeel op te krikken waar nodig. Wenite werkt op basis van harde data.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.