YouGov lanceert met SimIT Web nieuw platform voor shopper-analyse

YouGov introduceert SimIT Web, een geavanceerd shopper-analytisch platform dat category management ondersteunt met diepere inzichten in consumentengedrag. De tool biedt strategische aanbevelingen voor merk- en categorie-ontwikkeling op basis van eigen YouGov Shopper-data.
SimIT Web is ontwikkeld om FMCG-retailers en -fabrikanten te ondersteunen bij het analyseren van aankoopgedrag in zestien Europese markten. Op basis van meer dan 21 miljoen winkeltrips en ruim honderd KPI’s biedt het platform objectieve analyses om groeikansen voor merken en categorieën te identificeren.
Het platform biedt gebruikers toegang tot gedetailleerde sociaal-demografische segmentaties, geavanceerde data-visualisaties en uitgebreide rapportagemogelijkheden. Deze functies maken snellere data-gedreven evaluaties en besluitvorming mogelijk. SimIT Web is on-line toegankelijk en ondersteunt teams van category managers, analisten, merkverantwoordelijken en andere besluitvormers met duidelijke aanbevelingen en concurrentie-benchmarks.
SimIT Web wordt aangedreven door Circana’s Liquid Data®-technologie. In de toekomst zal een AI-ondersteunde chatbot worden geïntegreerd om gebruikers real-time te begeleiden binnen het platform.
YouGov is actief in meerdere regio’s wereldwijd en verzamelt gegevens via een panel van miljoenen geregistreerde leden in 55 landen. Het bedrijf positioneert zich als aanbieder van real-time consumenteninformatie ter ondersteuning van betere zakelijke besluitvorming.
Meer info: https://www.business.yougov.com
YOUGOV
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.