JAGA N.V.

Producent van decorradiatoren Jaga N.V. (Diepenbeek) heeft een nieuw IP-telefoniesysteem geïmplementeerd om de dienstverlening aan zijn klanten en de interne communicatie te optimaliseren. Het systeem beheert alle spraakverkeer, dat intern volledig over het datanetwerk verloopt, alsook een nieuwe callcenter-toepassing voor twintig agenten en een draadloze infrastructuur met vijftig DECT-toestellen. Het Limburgse bedrijf koos voor technologie van telecombedrijf EADS Telecom BeNeLux en geldt zodoende als de eerste referentie van het nieuwe NeXspan-communicatieplatform van EADS Telecom (Zie "I-Tel" nr. 74). Kern van het nieuwe telefoniesysteem bij Jaga is het NeXspan-platform met een geïntegreerde IP Call-server voor honderd IP-licenties. NeXspan heeft standaard verschillende functionaliteiten, zoals voicemail, onthaalboodschappen en wachtmuziek. De centrale is naar de buitenwereld toe verbonden met een publiek ISDN- en GSM-netwerk. Intern is ze gekoppeld met IP-telefoons voor vaste en mobiele medewerkers en een DECT-infrastructuur. Voorts is het systeem toegerust met een PC met gebruiksvriendelijke operator-software voor het algemene telefoononthaal, een beveiligd beheerspakket dat via het Internet kan worden bediend en een callcenter-server met bijhorende infrastructuur en geïntegreerde IVR-toepassingen. Meer info: 011/29.41.11 of www.jaga.be.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.