JAGA N.V.

06/04/2004 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Producent van decorradiatoren Jaga N.V. (Diepenbeek) heeft een nieuw IP-telefoniesysteem geïmplementeerd om de dienstverlening aan zijn klanten en de interne communicatie te optimaliseren. Het systeem beheert alle spraakverkeer, dat intern volledig over het datanetwerk verloopt, alsook een nieuwe callcenter-toepassing voor twintig agenten en een draadloze infrastructuur met vijftig DECT-toestellen. Het Limburgse bedrijf koos voor technologie van telecombedrijf EADS Telecom BeNeLux en geldt zodoende als de eerste referentie van het nieuwe NeXspan-communicatieplatform van EADS Telecom (Zie "I-Tel" nr. 74). Kern van het nieuwe telefoniesysteem bij Jaga is het NeXspan-platform met een geïntegreerde IP Call-server voor honderd IP-licenties. NeXspan heeft standaard verschillende functionaliteiten, zoals voicemail, onthaalboodschappen en wachtmuziek. De centrale is naar de buitenwereld toe verbonden met een publiek ISDN- en GSM-netwerk. Intern is ze gekoppeld met IP-telefoons voor vaste en mobiele medewerkers en een DECT-infrastructuur. Voorts is het systeem toegerust met een PC met gebruiksvriendelijke operator-software voor het algemene telefoononthaal, een beveiligd beheerspakket dat via het Internet kan worden bediend en een callcenter-server met bijhorende infrastructuur en geïntegreerde IVR-toepassingen. Meer info: 011/29.41.11 of www.jaga.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.