Aalst, Tienen en Kortrijk gaan voor TAK27
Via het gezamenlijke project TAK27 gaan Aalst, Tienen en Kortrijk zich meer profileren, respectievelijk als “hotspot voor zorg”, “stad die innoveert in de voeding van morgen” en “stad van creatie en innovatie”. De drie steden krijgen hiervoor subsidies van het Agentschap Ondernemen.
Het letterwoord TAK staat uiteraard voor Tienen-Aalst-Kortrijk. Het cijfer 27 staat voor 3 steden x 3 opportuniteiten x 3 design-technieken. Doel van het project is een sterker imago te creëren. Het project focust sterk op de samenwerking met bedrijven. Voka West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen en Leuven treden op als trekkers van het project.
Met het TAK27-project willen de drie steden op een nieuwe manier aan citymarketing doen. In nauwe samenwerking met bedrijven, inwoners, winkeliers, horeca … wil het project in elke stad drie opportuniteiten voor imago- en stadsverbetering selecteren en uitwerken.
Aalst, Tienen en Kortrijk kunnen het project TAK27 realiseren dankzij de financiële steun van Agentschap Ondernemen en Voka. De kostprijs wordt op 284.000 euro geraamd. Het Agentschap Ondernemen neemt hiervan 80% voor zijn rekening.
De projectpartners(foto) (vlnr.): Marianne De Meyere (stad Kortrijk), Lotte Ribbens (Voka arr. Leuven), Karolien Van der Hulst (stad Aalst), Evy Derijk (stad Tienen), Christel Geltmeyer (Voka - Oost-Vlaanderen), Marijke Bouciqué (Voka West-Vlaanderen), Stijn Debaillie (Designregio Kortrijk), Sabine Smet (stad Aalst) en Elise van Opstal (stad Aalst)
AGENTSCHAP ONDERNEMEN
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.