BLSC reikt “Shopping Awards 2014” uit

14/11/2014 OM 14:16 - Luc Willemijns
6b1965362be503b5c538c0e24be029c9
De Belgian Luxembourg Council of Shopping Centers (BLSC) heeft in Brussel de winnaars van de “Shopping Awards 2014” bekend gemaakt. Voor de zesde opeenvolgende keer beloont de organisatie daarmee shopping centers en retail parks die uitblinken door innovatie en vernieuwende aanpak.

In de categorie “Shopping Centers” ging de trofee naar Wijnegem Shopping Center (Wijnegem), dat zich daarbij de betere toonde van de andere genomineerden Belle Etoile (Bertrange) en Cora (Rocourt).

D-Deinze (Deinze) werd laureaat in de categorie “Retail Parks”. Het haalde het daarbij van Bellefleur (Couillet), Les Dauphins (Moeskroen), Manufacture 65 (Braine-L’Alleud), Parc de la Madeleine (Jumet) en Retail Park Pajot (Sint-Pieters-Leeuw). Dat laatste werd dan wel bekroond met de “Sustainability”-award.

De trofee “Retailers: New Concept” ging naar Concept Fashion Store, dat daarbij Hünkenmöller Concept Store, Lola & Liza en Lookiss het nakijken gaf. Flying Tiger kreeg de prijs van beste nieuwkomer op de Belux retailer-markt. Het haalde het daarbij van Planet Yoghurt, The Kase en Twiggy. De bekroning voor beste website onder de retailers ging naar Decovry. Dat scoorde daarmee hoger dan Brantano, Carrefour Drive en Nespresso.

De jury van de “Shopping Awards 2014” kende, ten slotte, een speciale award toe aan Twiggy, met name de “Inspirational Concept Award”.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.