BauWatch breidt werfbeveiliging uit naar Groothertogdom Luxemburg

BauWatch België B.V. (Boom), gespecialiseerd in werfbeveiliging met cameradetectie, breidt zijn activiteiten uit naar Luxemburg via een samenwerking met Eltrona Security Systems. De uitbreiding speelt in op de toenemende vraag naar beveiligingsoplossingen op bouwwerven in het Groothertogdom.
Diefstal en vandalisme blijven belangrijke risico’s op bouwwerven, mede door de aanwezigheid van kostbaar gereedschap en materiaal. Door de samenwerking levert BauWatch de infrastructuur en technische ondersteuning terwijl Eltrona Security Systems instaat voor het opstellen van beveiligingsplannen en de alarmopvolging via een eigen, erkende meldkamer.
Eltrona Security Systems, opgericht in 2016, is actief in elektronische beveiligingsoplossingen en beschikt over een 24/7 operationele meldkamer. Door toevoeging van de cameramasten van BauWatch aan zijn aanbod, kan Eltrona nu ook tijdelijke beveiliging aanbieden voor diverse types locaties.
Met deze uitbreiding is Luxemburg het elfde land waar BauWatch actief is. De groep ontwikkelt zijn masten en detectie-software volledig in eigen beheer en blijft inzetten op innovatie, onder meer via oplossingen op zonne-energie en door de verdere verfijning van artificiële intelligentie in detectiesystemen. Een recente ontwikkeling is de BauWatch Scout, een mast toegerust met vier PIR-detectoren die een 360 graden-detectie biedt.
Meer info 03/300.27.99 of https://www.bauwatch.com
(+ FOTO)
(Vlnr.: Judith Debecq (BauWatch), Radouane Bideki (Eltrona Security Systems), Johann Bentivegna (Eltrona Security Systems), Johan Vrydag (BauWatch) en Didier Rotmans (Eltrona Security Systems))
BAUWATCH BELGIE B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.