D'M&S lanceert strategisch dataplatform "D'M&S Insights"

07/05/2025 OM 10:00 - Luc Willemijns
Dmsinsights 060525
(Mathias Segaert, Managing Director D'M&S)

Onafhankelijk communicatiebureau D'M&S, met vestigingen in Brugge, Antwerpen en Brussel, lanceert "D'M&S Insights": een nieuw strategisch marketing- en communicatieproduct dat zich richt op bedrijven die willen groeien op basis van slimme data-analyse, AI-technologie en gerichte actie.

"D'M&S Insights" werd na twee jaar voorbereiding ontwikkeld en is bedoeld als hefboom voor ondernemingen die zelf geen interne data-afdeling hebben, maar wel nood hebben aan concrete inzichten in markt, klant en communicatie-impact.

Het aanbod is opgebouwd rond vier strategische domeinen: analyse van markt en concurrentie, klanten-audits, merkpositionering & messaging en optimalisatie van mediakanalen. Deze worden gevoed door live data en vertaald naar uitvoerbare strategieën die direct toepasbaar zijn. Daarmee speelt D'M&S in op de groeiende behoefte aan data-gedreven marketing-beslissingen bij middelgrote ondernemingen.

Met "D'M&S Insights" schuift het bureau bovendien steeds vroeger mee aan tafel bij klanten, niet enkel als creatief partner, maar ook als strategisch adviseur. De combinatie van data, visie en uitvoering maakt het aanbod uniek in de Belgische communicatiemarkt, klinkt het.

Meer info: 050/40.20.10 of http://www.dms.be

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.