D'M&S lanceert strategisch dataplatform "D'M&S Insights"

Onafhankelijk communicatiebureau D'M&S, met vestigingen in Brugge, Antwerpen en Brussel, lanceert "D'M&S Insights": een nieuw strategisch marketing- en communicatieproduct dat zich richt op bedrijven die willen groeien op basis van slimme data-analyse, AI-technologie en gerichte actie.
"D'M&S Insights" werd na twee jaar voorbereiding ontwikkeld en is bedoeld als hefboom voor ondernemingen die zelf geen interne data-afdeling hebben, maar wel nood hebben aan concrete inzichten in markt, klant en communicatie-impact.
Het aanbod is opgebouwd rond vier strategische domeinen: analyse van markt en concurrentie, klanten-audits, merkpositionering & messaging en optimalisatie van mediakanalen. Deze worden gevoed door live data en vertaald naar uitvoerbare strategieën die direct toepasbaar zijn. Daarmee speelt D'M&S in op de groeiende behoefte aan data-gedreven marketing-beslissingen bij middelgrote ondernemingen.
Met "D'M&S Insights" schuift het bureau bovendien steeds vroeger mee aan tafel bij klanten, niet enkel als creatief partner, maar ook als strategisch adviseur. De combinatie van data, visie en uitvoering maakt het aanbod uniek in de Belgische communicatiemarkt, klinkt het.
Meer info: 050/40.20.10 of http://www.dms.be
D'M&S GROUP
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.