DogSuppy uitgeroepen tot "Beste Nieuwkomer 2025" bij Nederlandse keten Welkoop
De Belgisch-Nederlandse start-up DogSuppy is door de Nederlandse retail-keten Welkoop bekroond tot "Beste Nieuwkomer 2025" in de categorie "pet health". Het jonge bedrijf, gespecialiseerd in natuurlijke voedingssupplementen voor honden, groeide in amper zes maanden tijd uit tot het snelst verkopende merk binnen deze keten.
DogSuppy werd twee jaar geleden opgericht door de Vlaming Nicolas Buysschaert en de Nederlander Chamzat Tambiyev. Samen met dierenartsen en nutritionisten ontwikkelden zij een reeks supplementen die inspelen op veel voorkomende gezondheidsproblemen bij honden. Daarmee spelen ze in op een snel groeiende markt waarin baasjes steeds meer aandacht besteden aan preventieve zorg en gezondheid.
Vandaag zijn de producten verkrijgbaar in meer dan vijfhonderd verkoopspunten, waaronder de circa 170 winkels van Welkoop. Binnen die keten behaalt DogSuppy inmiddels een marktaandeel van 35% in zijn categorie - een uitzonderlijke prestatie voor een merk dat nog maar kort op de markt is. De award van Welkoop bekroont leveranciers die een onderscheidende bijdrage leveren tot de groei en doelstellingen van de keten.
Met de erkenning hoopt DogSuppy verdere samenwerkingen aan te gaan, zowel in de Benelux als daarbuiten. Volgens de oprichters liggen er nog aanzienlijke groeikansen in Europa.
Meer info: https://www.dogsuppy.com
DOGSUPPY
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.