Etex introduceert uniforme merkarchitectuur ter ondersteuning van wereldwijde groeistrategie

Etex (Zaventem), specialist in lichtgewicht bouwoplossingen, voert een vernieuwde merkarchitectuur in waarbij alle commerciële merken worden gekoppeld aan het moederbedrijf via de vermelding "by Etex". Met deze strategie wil de groep zijn internationale herkenbaarheid versterken en groei-ambities ondersteunen.
Vanaf 12 juni 2025 zullen merken als Siniat, Promat, EQUITONE en URSA visueel gekoppeld worden aan Etex door het label "by Etex" in hun communicatie op te nemen. De wijziging geldt voor alle merkuitingen, van verpakkingen tot digitale kanalen. Etex beoogt hiermee een sterkere eenheid in zijn portfolio van meer dan dertig merken wereldwijd en een grotere zichtbaarheid van zijn groepsidentiteit.
De nieuwe merkstrategie moet bijdragen tot een hogere marktimpact en betere prestaties in alle regio’s waarin Etex actief is. Daarnaast ondersteunt de uniforme architectuur de positionering van Etex als leider in duurzame en innovatieve bouwoplossingen.

Meer info: 02/718.12.11 of https://www.etexgroup.com
ETEX N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.