Sodexo-kaarten transformeren tot Pluxee

Belgische bedrijven blijven het extra-legale verloningsbudget, zoals maaltijdcheques, ecocheques en sport- & cultuurcheques, omarmen. Sodexo Group reageert hierop door zijn Benefits & Rewards Services-divisie te rebranden naar Pluxee, een autonome organisatie die zich toespitst op het stimuleren van welzijn en duurzaamheid onder werknemers. Meer dan 1,6 miljoen Belgische consumenten met een Sodexo-kaart stappen nu geleidelijk over naar de Pluxee-kaart. Ook de dienstencheques krijgen binnenkort een Pluxee-stempel opgedrukt.
Dit artikel kan je lezen met een gratis dVO account
Heb je al een account?
Meld je aan
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.