Telenet lanceert “Check & Smile” voor gepersonaliseerde klanten-service via AI

Telenet introduceert "Check & Smile", een nieuwe functie in de MyTelenet-app die klanten helpt hun producten en diensten optimaal te gebruiken. Dat gebeurt door geavanceerde data-analyse en predictieve AI-technologie, die automatisch gepersonaliseerd advies geeft aan bijna 100.000 gebruikers die de tool reeds hebben geactiveerd.
Met "Check & Smile" kunnen Telenet-klanten snel en eenvoudig controleren of hun modems verouderd zijn, of ze hun abonnementen optimaal benutten, of de netwerkverbindingen in hun huis beter kunnen en of hun Internet-gebruik veilig is. Dit alles wordt overzichtelijk getoond in de MyTelenet-app, waarbij Telenet proactief oplossingen aanbiedt zonder dat klanten zelf actie hoeven te ondernemen.
Na een uitdagende overgangsperiode naar een hypermodern IT-systeem, biedt Telenet nu een tool die volledig automatisch en op individueel niveau klantoplossingen voorstelt. Een en ander is een nieuwe fase in klanten-service, waarbij de operator actief inspeelt op de persoonlijke behoeften van elke klant.
De innovatie is mede mogelijk gemaakt door een samenwerking met VLAIO, waarbij gebruik wordt gemaakt van geavanceerde AI om inzichten te verzamelen uit klantendata. Dat resulteert in een service die niet alleen reactief maar ook proactief is. Zo worden klanten benaderd met oplossingen voor netwerkproblemen die ze mogelijk nog niet hebben opgemerkt.
Meer info: 0800/66.000 of https://www.telenet.be
TELENET
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.