Wat is behaviour marketing?

Behaviour marketing is een marketingmiddel waarbij men op basis van opgeslagen data (op basis van het profiel van de klant) klantgerichte items weergeeft. Websites passen zich aan aan de bezoekers door middel van dynamisch content.
Voordelen:
1. relevante content voor de bezoeker
2. loyaliteit bezoeker verhoogt door de persoonlijke optimalisatie
3. website past zich aan aan de klanten
Nadelen:
1. spam-ervaring
2. getoonde content is vooraf bepaald
3. wetgeving?
4. schijntargetting: meerdere gebruikers op een pc of device
5. veel tijd en commitment
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.