Buckaroo introduceert merkbelofte: 'Paying Attention'

28/10/2024 OM 16:00 - Tim Willemyns
Buckaroo kenvinwetzel 281024
Kevin Wetzel, Head of Marketing bij Buckaroo

Buckaroo, aanbieder van betalingsoplossingen in Nederland en België, lanceert haar nieuwe merkbelofte: ‘Paying Attention’. Dit initiatief benadrukt het belang dat het bedrijf aan veilige en persoonlijke betaaloplossingen wil geven.

Met ‘Paying Attention’ onderstreept Buckaroo dat betalen meer inhoudt dan technologie alleen; betrokkenheid bij klanten staat centraal.

Zo heeft Buckaroo uitgebreide serviceteams en biedt het maatwerkadvies bij complexe vraagstukken.

Na recente groei door overnames, waaronder de pincontracten van ABN AMRO, beheert Buckaroo inmiddels jaarlijks bijna 1 miljard transacties voor 44.000 klanten.

De samenwerking met ANWB, waarbij Buckaroo zowel online als offline betaaloplossingen levert, toont deze merkbelofte in praktijk.

Daarnaast ondersteunt Buckaroo de belofte met een brede advertentiecampagne, die zich richt op een zakelijke doelgroep via radio en sociale media.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.