Buckaroo introduceert merkbelofte: 'Paying Attention'

Buckaroo, aanbieder van betalingsoplossingen in Nederland en België, lanceert haar nieuwe merkbelofte: ‘Paying Attention’. Dit initiatief benadrukt het belang dat het bedrijf aan veilige en persoonlijke betaaloplossingen wil geven.
Met ‘Paying Attention’ onderstreept Buckaroo dat betalen meer inhoudt dan technologie alleen; betrokkenheid bij klanten staat centraal.
Zo heeft Buckaroo uitgebreide serviceteams en biedt het maatwerkadvies bij complexe vraagstukken.
Na recente groei door overnames, waaronder de pincontracten van ABN AMRO, beheert Buckaroo inmiddels jaarlijks bijna 1 miljard transacties voor 44.000 klanten.
De samenwerking met ANWB, waarbij Buckaroo zowel online als offline betaaloplossingen levert, toont deze merkbelofte in praktijk.
Daarnaast ondersteunt Buckaroo de belofte met een brede advertentiecampagne, die zich richt op een zakelijke doelgroep via radio en sociale media.
BUCKAROO
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.