CUPRA pakt uit met CUPRA Design House

Tijdens de Milan Design Week heeft CUPRA de nieuwe design-divisie CUPRA Design House gelanceerd. Met dit initiatief wil het merk zijn design-filosofie doortrekken naar andere sectoren dan automotive. De divisie fungeert als creatieve hub voor innovatie en samenwerkingen, met design als verbindende kracht.
Het CUPRA Design House omvat drie pijlers:
-
CUPRA Collection – een lifestyle-collectie geïnspireerd op de merkwaarden en -stijl, met o.a. een nieuwe Active Wear-lijn.
-
CUPRA Collabs – experimentele samenwerkingen met merken zoals Zellerfeld (3D-geprinte sneakers), MAM (jas met geïntegreerde rugzak) en Harper Collective (duurzame bagagelijn).
-
CUPRA Beyond – verkenning van digitaal, architecturaal en immersief design, met o.a. een eigen lounge chair met parametrische texturen.
De divisie wordt geleid door Jorge Diez (hoofd Design), Cecilia Taïeb (operationeel directeur), Francesca Sangalli (hoofd Creatie) en Ignasi Prieto (brand director). Technologie en duurzaamheid staan centraal via onder meer 3D-printing, 3D-breien en parametrisch design. CUPRA wil hiermee uitgroeien tot een design-merk dat ook buiten de autosector creatieve referenties zet.
De onthulling vond plaats in Milaan en onderstreept CUPRA’s ambitie om design als strategische motor van het merk te positioneren.
Meer info: 02/556.35.11 of https://www.seat.be
SEAT IMPORT BELGIUM
D'IETEREN AUTOMOTIVE N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.