Deloitte en Salesforce in zee met tech-bedrijf Qollabi

24/04/2024 OM 16:00 - Luc Willemijns
Qollabi1240424
(Pepijn Lootens (Qollabi), Julien Caufriez (Deloitte) en Frie Pétré (Qollabi))

Scale-up Qollabi B.V. (Brussel), ontwikkelaar van een business relationship management (BRM)-oplossing, haalt nu ook Salesforce en Deloitte aan boord als strategische partners.

Volgens recente schattingen van onderzoeksbureau Forrester verloopt 70% van de wereldeconomie via indirecte kanalen, zoals distributeurs, resellers en winkelpunten. Hoewel veel van deze bedrijven over customer relationship management (CRM)-software beschikken voor het beheren van eindklantrelaties, blijft de interactie tussen partners vaak beperkt tot traditionele communicatiemethoden zoals e-mail en telefoon. De Brusselse scale-up Qollabi pakt deze uitdaging aan door het ontwikkelen van business relationship management (BRM)-software. Deze oplossing functioneert als een uitbreiding op bestaande CRM-systemen, en maakt gebruik van AI om de samenwerking tussen bedrijven en hun partners zowel efficiënter als voorspelbaarder te maken.

Qollabi2240424
(Frie Pétré, ceo Qollabi)

In de beginjaren steunde Qollabi op een standalone-oplossing met beperkte CRM-integratiemogelijkheden. Het slaagde er niettemin in om prominente klanten zoals bpost, Baloise, KPN en Atlassian aan te trekken. Nu versterkt de scale-up zijn positie door strategische partnerschips aan te gaan met Salesforce en Deloitte

Qollabi hoopt in de komende jaren meer dan 50% van zijn omzet te genereren door samenwerkingen met partners zoals Salesforce en Deloitte.

Meer info: 02/588.08.03 of https://www.qollabi.com

Qollabi3240424

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.