Deloitte en Salesforce in zee met tech-bedrijf Qollabi
Scale-up Qollabi B.V. (Brussel), ontwikkelaar van een business relationship management (BRM)-oplossing, haalt nu ook Salesforce en Deloitte aan boord als strategische partners.
Volgens recente schattingen van onderzoeksbureau Forrester verloopt 70% van de wereldeconomie via indirecte kanalen, zoals distributeurs, resellers en winkelpunten. Hoewel veel van deze bedrijven over customer relationship management (CRM)-software beschikken voor het beheren van eindklantrelaties, blijft de interactie tussen partners vaak beperkt tot traditionele communicatiemethoden zoals e-mail en telefoon. De Brusselse scale-up Qollabi pakt deze uitdaging aan door het ontwikkelen van business relationship management (BRM)-software. Deze oplossing functioneert als een uitbreiding op bestaande CRM-systemen, en maakt gebruik van AI om de samenwerking tussen bedrijven en hun partners zowel efficiënter als voorspelbaarder te maken.
In de beginjaren steunde Qollabi op een standalone-oplossing met beperkte CRM-integratiemogelijkheden. Het slaagde er niettemin in om prominente klanten zoals bpost, Baloise, KPN en Atlassian aan te trekken. Nu versterkt de scale-up zijn positie door strategische partnerschips aan te gaan met Salesforce en Deloitte
Qollabi hoopt in de komende jaren meer dan 50% van zijn omzet te genereren door samenwerkingen met partners zoals Salesforce en Deloitte.
Meer info: 02/588.08.03 of https://www.qollabi.com
QOLLABI B.V.
DELOITTE BELGIUM C.V.B.A.
SALESFORCE BENELUX
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.