Nieuw logo en claim onderstrepen duurzame ambities koffiebrander Beyers

Onlangs werd de eerste steen gelegd van een gloednieuwe en ecologische productie- en opslaghal op de site van Beyers Koffie in Puurs-Sint-Amands (Zie www.dvo.be). Nu lanceert de koffiebrander een nieuw logo én een bijhorende claim: “Beyers, Taking Coffee Further”. Met beide initiatieven benadrukt het bedrijf andermaal zijn ambitie om nog verder te groeien tot de duurzaamste koffiebrander voor derden.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.