FRANKY FRESH FOOD GROUP

21/08/2012 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Willy Naessens Group verstevigt zijn marktpositie in de vleeswarensector. Het bedrijf, dat zich marktleider in de distributie van charcuterie noemt, bouwt verder aan de verticale integratie van zijn productiebedrijven. Met "Bourgon" introduceert Franky Fresh Food Group een nieuw consumentenmerk, volgens het vers-van-het-mes concept.

In 2007 nam Willy Naessens een belang van 60% in vleeswarenbedrijf Frank Delmote N.V. (Wortegem-Petegem), dat inmiddels tot 75% werd uitgebouwd. Begin 2010 volgde de integratie van Blancke Production N.V. (Huizingen).

Ook de bijhorende distributiebedrijven Franky N.V. (Wortegem-Petegem) en Blancke N.V. (Brussel) horen tot de Franky Fresh Food Group.

Frank Delmote is gespecialiseerd in gezouten en gerookt varkensspek, het assortiment van Blancke Production omvat opgekookte hammen, paté, lookworst, gebakken bacon en spek.

Zopas nam Franky Fresh Food Group een belang van 75% in salamiproducent Peeters (Aartselaar). Dat is gespecialiseerd in de productie van salami. Het heeft tevens een slicing-afdeling van voorverpakte producten.

Meer info: 056/68.95.75 of www.franky.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.