Shauna Dewit wint Influencer of the Year en Sarah Puttemans schittert in Fashion & Style categorie.

Tijdens de eerste editie van de Bisou Awards, de Belgische awards voor influencers en impactvolle marketingcampagnes, werden gisteren 16 prijzen uitgereikt in het Casino van Knokke-Heist. Shauna Dewit werd bekroond als ‘Influencer of the Year’, terwijl andere bekende namen zoals Sarah Puttemans en Stien Edlund ook in de prijzen vielen.
De Bisou Awards, georganiseerd door Hurae en CityCubes, belichten de groeiende rol van influencers in België en erkennen hun impact op het publiek.
Naast categorieën voor individuele influencers, werden ook prijzen uitgereikt voor merken die op een authentieke manier samenwerken met influencers. Zo won Binfluencer met Mortierbrigade voor ‘Most Authentic Partnership’ en Febelfin voor ‘Most Original Influencer Campaign’ met hun campagne Don't follow your hero with money.
De awards waren live te volgen via Proximus Pickx, waardoor een breed publiek kon meegenieten van deze feestelijke avond.
DE LAUREATEN
|
|
Meer info: +32 (0)51 25 39 92.
MORTIERBRIGADE N.V.
CITYCUBES B.V.
HURAE
ADIDAS BENELUX B.V.
FEBELFIN V.Z.W.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.